Nie sme ešte vo vašom meste? Pracujeme na tom!

Často kladené otázky

FAQ description

Flomoni

FLOMONI združuje lokálnych kvetinárov na celom Slovensku a ponúka vám všetky ich produkty na jednom mieste. Vždy si vyberáte z ponuky tých kvetinárov, ktorí sú v tej lokalite, kam potrebujete kvety poslať. Preto vám vieme zabezpečiť rýchle a flexibilné doručenie kdekoľvek na Slovensku. Väčšina konkurenčných e-shopov doručuje kytice a produkty iba vlastného kvetinárstva. Rýchle a flexibilné doručenie vedia zabezpečiť len v okolí tejto prevádzky. Na doručenie do iných regiónov využívajú kuriérske spoločnosti, ktoré vám kyticu nedodajú v presný čas a skôr ako na druhý deň.
Každá kytica alebo produkt, ktorý objednáte cez FLOMONI, ide z rúk lokálneho kvetinára priamo k vám alebo k vášmu obdarovanému (nevozí sa celý deň v kuriérskej dodávke). Každý kvetinár má svoj štýl, svoje know-how, svoje kvety a svojich dodávateľov. Preto je FLOMONI také jedinečné, ponúka vám kvetinovú všehochuť a je len na vás, nájsť si ten produkt, ktorý vás najviac vystihuje.
Po zadaní miesta doručenia (mesto, obec, PSČ) a termínu doručenia (dátum a čas) vám FLOMONI zobrazí len tie produkty, ktoré sú vám kvetinári schopní na túto adresu v tento čas doručiť. Keďže objavujeme stále viac a viac skvelých kvetinárstiev, ktoré spĺňajú naše vysoké štandardy, ponuka bude naďalej rásť a rásť!
Samozrejme! Pri vložení vybraného produktu do nákupného košíka máte možnosť si vybrať z viacero alternatív elegantných venovacích kariet. Do karty kvetinár vpíše vami zadaný text a bezpečne ju vloží do obálky. Pokiaľ neviete nájsť tie správne slová, môžete si vybrať niektorý z predvolených textov a doplniť len svoje meno. Prípadne ak posielate kvety inkognito, kľudne meno vynechajte.
Jedna objednávka môže obsahovať ľubovoľný počet produktov, ale vždy len z jedného kvetinárstva a s rovnakým spôsobom doručenia.
Na vytvorenie objednávky nie je potrebné mať vytvorený profil/účet. My vám to však určite odporúčame, pretože vám to prináša množstvo výhod.

Platba a doručenie

Po vytvorení objednávky a kliknutí na “Záväzne objednať s povinnosťou platby” budete presmerovaný na internetovú stránku platobnej brány banky, kde v zabezpečenom prostredí zadáte údaje z vašej platobnej karty. Na FLOMONI môžete uskutočniť platbu za tovar len online. Platby sú realizované prostredníctvom modernej a bezpečnej platobnej brány: Payout, ktorá umožňuje platby tuzemskými i zahraničnými kartami spoločností MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron. Navyše akceptujeme platobné metódy Apple Pay a Google Pay.
Po vytvorení objednávky a kliknutí na “Objednať s povinnosťou platby” vám automaticky príde emailové potvrdenie o tom, že vaša objednávka bola VYTVORENÁ. Súčasťou emailu je aj link s možnosťou dodatočného zaplatenia objednávky, pokiaľ vám doteraz platba z akéhokoľvek dôvod neprešla.
FLOMONI združuje lokálnych kvetinárov na celom Slovensku, preto môžete zaslať kyticu kamkoľvek a komukoľvek potrebujete. Po zadaní hlavných filtrov (miesto a termín doručenia) vám FLOMONI zobrazí ponuku tých kvetinárov, ktorí sú v tejto lokalite a sú schopní vám daný produkt doručiť. Pokiaľ ste vo vašom meste nenašli ponuku, žiadame vás o strpenie. Postupne dopĺňame kvetinárstva v ďalších a ďalších regiónoch.
Každé kvetinárstvo si určuje možnosti doručenia podľa svojich kapacít a otváracích hodín. Pokiaľ je v lokalite, kam chcete kvety doručiť kvetinárstvo, ktoré doručuje kvety aj počas víkendov a sviatkov, FLOMONI vám po vyplnení základných filtrov (miesto a termín doručenia) automaticky zobrazí jeho ponuku a vy si produkt môžete objednať aj s termínom doručenia cez víkend alebo vo sviatok.
FLOMONI poskytuje nasledovné možnosti dopravy:
  • Osobný odber v kvetinárstve
  • Doručenie na adresu
  • Doručenie na pohreb pohrebníctvom
  • Doručenie na pohreb kuriérom
Každé kvetinárstvo si určuje možnosti doručenia podľa svojich kapacít a otváracích hodín. Po zadaní požadovaných filtrov (miesto a termín doručenia), sa vám zobrazia len tie produkty tých kvetinárstiev, ktoré sú schopné akýmkoľvek spôsobom na dané miesto a čas produkt doručiť. Pokiaľ máte záujem len o konkrétny spôsob doručenia, môžete túto požiadavku určiť vo filtri - doručenie. Viac sa o spôsoboch doručenia dozviete
TU
Každé kvetinárstvo si určuje možnosti a cenu doručenia podľa svojej obchodnej politiky. Zámerom, nie však pravidlom FLOMONI je, aby mal zákazník v rámci lokality, kde sa vybrané kvetinárstvo nachádza, doručenie ZADARMO. Cena sa však môže líšiť pokiaľ je vzdialenosť medzi vybraným kvetinárstvom a miestom doručenia väčšia.
V prípade, že sa nemôžete zúčastniť pohrebu, ale chcete prostredníctvom kvetov vyjadriť úctu zosnulému a sústrasť pozostalým môžete prostredníctvom FLOMONI poslať kyticu/veniec priamo na pohreb bez nutnosti vašej účasti. Kyticu alebo veniec môžeme na pohreb poslať viacerými spôsobmi, o ktorých sa viac dočítate
TU
Produkt objednaný cez FLOMONI je možné doručiť najskôr za 2 hodiny od momentu objednania a zaplatenia produktu za predpokladu, že vybrané kvetinárstvo objednávku príjme a potvrdí.
Každé kvetinárstvo, ktoré ponúka svoje produkty cez FLOMONI, je schopné počas svojich individuálnych otváracích hodín vám vašu objednávku pripraviť najskôr za 2 hodiny od momentu vytvorenia objednávky. Takže to, či je možné doručiť tovar ešte dnes záleží hlavne od vášho času vytvorenia objednávky. Pokiaľ si však vo filtri zadáte podmienku „Doručíme dnes“ zobrazia sa vám len produkty, ktoré túto podmienku spĺňajú.
Vzhľadom na zabezpečenie úspešnosti celej objednávky vás FLOMONI v priebehu objednania vyzve, aby ste zadali presný dátum a čas požadovaného doručenia kytice/produktu. Pokiaľ na začiatku vyplníte miesto a presný dátum a čas doručenia, FLOMONI vám zobrazí ponuku len tých produktov, ktoré sú kvetinári schopní za daných podmienok doručiť. Pokiaľ máte záujem si prezerať celú ponuku, zadajte pri dátume možnosť NEZÁLEŽÍ.
Samozrejme! FLOMONI je tu hlavne na to, aby vám pomohlo sprostredkovať a vyjadriť emóciu vášmu obdarovanému. Po výbere vhodnej kytice, darčeku, alebo produktu zadáte v 3. kroku nákupného procesu meno, adresu a telefónne číslo adresáta, pre koho je kytica/darček určený.
Kvetinár, ani kuriér neinformuje adresáta/obdarovaného, čo je obsahom doručovanej zásielky, ani kto je odosielateľ zásielky. Pokiaľ do venovania nenapíšete svoje meno, tak to bude pre obdarovaného záhada, až do kým mu to neprezradíte.
Po vytvorení objednávky pošleme adresátovi sms, že mu bude v stanovenom čase a na stanovenej adrese doručená zásielka. Pokiaľ adresátovi daný čas nevyhovuje, bude mať možnosť zavolať na určené číslo a čas doručenia zmeniť. Pokiaľ aj napriek tomu kuriér na uvedenej adrese a v zadanom čase adresáta nezastihne, tovar bude vrátený do kvetinárstva. FLOMONI vás následne o tom informuje a vy budete mať 24 hodín na to, aby ste si vy alebo vami poverená osoba objednaný produkt vyzdvihli.
Po doručení kytice/darčeku akýmkoľvek spôsobom doručenia dostanete emailové potvrdenie o doručení objednávky, ktorého prílohou je fotografia doručenej kytice/darčeku spolu s faktúrou.

Reklamácia / Odstúpenie od zmluvy

Po vytvorení a zaplatení objednávky zo strany zákazníka, posielame tieto informácie do konkrétneho kvetinárstva, ktoré má 30 minút na to, aby potvrdilo prijatie objednávky. V takom prípade vám príde email, že vaša objednávka bola POTVRDENÁ. V prípade, že z kapacitných alebo iných dôvodov kvetinárstvo nedokáže vašu objednávku zrealizovať, príde vám email, že vaša objednávka bola ZRUŠENÁ. V takom prípade môžete skúsiť objednať podobný tovar od iného kvetinára, ktorý spĺňa vaše kritériá. Suma objednávky vám bude vrátená najneskôr do 7 dní FLOMONI sa snaží poskytovať ponuku tých kvetinárstiev, ktoré pristupujú k objednávkam zákazníkov zodpovedne a sú kapacitne flexibilné.
Podmienky reklamácie a vrátenia tovaru nájdete podrobne rozpracované
TU
S vašou požiadavkou môžete kontaktovať naše zákaznícke centrum telefonicky +421 907 888 377 alebo mailom na objednavky@flomoni.sk alebo vyplnením
online formulára
V prípade, že ste nenašli odpoveď na vaše otázky, budeme radi, ak nás kontaktujete v pracovné dni od 8:00 do 17:00 na našom zákazníckom centre telefonicky na +421 907 888 377, emailom na info@flomoni.sk, alebo vyplnením kontaktného formulára