Nie sme ešte vo vašom meste? Pracujeme na tom!

Všeobecné obchodné podmienky

používania Flomoni.sk pre Používateľov

Formuláre na stiahnutie:

Podmienky:

  1. ÚVODNÉ USTANOVENIA
    1. Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „Všeobecné obchodné podmienky“ alebo aj len „VOP“) stanovujú vzájomné práva a povinnosti Zmluvných strán, ktoré vzniknú v súvislosti alebo na základe zmluvného vzťahu uzatvoreného medzi spoločnosťou FLOMONI, s. r. o., so sídlom Sklabinská 1, 036 01 Martin, Slovenská republika, IČO: 55 685 234, DIČ: 2122059544, IČ DPH: SK2122059544, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, vložka číslo: 82983/L, konajúcou prostredníctvom: Ivan Fontáni, konateľ spoločnosti (ďalej len „Poskytovateľ“) a osobou, ktorá má záujem o využitie Služby ponúkanej Poskytovateľom (ďalej len „Používateľ“) prostredníctvom internetovej platformy Poskytovateľa Flomoni.sk alebo Spomínam.sk (ďalej aj len ako „Zmluva na poskytnutie Služby”).
    2. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú v zmysle ustanovení § 273 ods. 1 Obchodného zákonníka neoddeliteľnou súčasťou každej Zmluvy na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluvy medzi Poskytovateľom a Používateľom a/alebo Zasielateľskej zmluvy, ktorá bude uzatvorená v súlade s týmito VOP. V prípade, že v uzatvorenej Zmluve na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluve uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom a/alebo Zasielateľskej zmluve boli výslovne dojednané odchylné podmienky alebo bolo výslovne dojednané vylúčenie aplikovania niektorých ustanovení týchto Všeobecných obchodných podmienok, má takého odchylné dojednanie v Zmluve na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluve uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom a/alebo Zasielateľskej zmluve prednosť. Ak Zmluva na poskytnutie Služby, Kúpna zmluva uzatvorená medzi Poskytovateľom a Používateľom a/alebo Zasielateľská zmluva obsahuje dojednania, ktoré sú v rozpore s niektorým ustanovením týchto VOP, majú prednosť dojednania uvedené v zmluve. V ostatných prípadoch sa na vzájomné práva a povinnosti Poskytovateľa a Používateľa uplatnia tieto Všeobecné obchodné podmienky.
    3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú pre Zmluvné strany záväzné momentom doručenia Potvrdenia o vytvorení Objednávky podľa bodu 3.5. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
    4. Poskytovateľ je oprávnený jednostranne zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky spôsobom a za podmienok uvedených v bode 16.5. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
  2. DEFINÍCIE POJMOV A VÝKLAD VOP
    1. Na účely vzájomných vzťahov medzi Poskytovateľom a Používateľom, ako aj na účely týchto Všeobecných obchodných podmienok majú nižšie uvedené pojmy nasledujúci význam:
      1. Aplikácia“ znamená spoločné pomenovanie pre Aplikáciu Flomoni a Aplikáciu Spomínam, alebo pre ktorúkoľvek z nich.
      2. „Aplikácia Flomoni“ alebo aj „Flomoni.sk“ znamená internetovú platformu Flomoni.sk, webovú aplikáciu prevádzkovanú na webovej adrese www.flomoni.sk, prostredníctvom ktorej Poskytovateľ poskytuje Kvetinárstvam priestor pre zverejňovanie ponuky Produktov Kvetinárstiev a súčasne aj Produktov ponúkaných priamo Poskytovateľom, čím vytvára Používateľom možnosť tieto Produkty zakúpiť a v prípade záujmu Používateľa, aj doručiť na Miesto doručenia.
      3. Aplikácia Spomínam“ alebo aj „Spomínam.sk“ znamená internetovú platformu Spominam.sk, webovú aplikáciu, prevádzkovanú na webovej adrese www.spominam.sk, prostredníctvom ktorej (i) Poskytovateľ poskytuje Pohrebníctvam priestor pre zverejnenie informácií o zosnulom (smútočného parte), ktorého pohreb (obyčajne spojený s obradom) zabezpečujú, čím vytvára Pohrebníctvam možnosť ponúknuť svojim klientom (obstarávateľom pohrebu) doplnkovú službu k službám poskytovaným v súvislosti pohrebom a prostredníctvom ktorej (ii) Používateľ Aplikácie Spomínam má možnosť zabezpečiť poslanie smútočnej kytice / venca / aranžmánu (Produkty Kvetinárstiev) na pohreb zosnulého, ktorý je v evidencii smútočných parte zobrazených na stránke www.spominam.sk.
      4. „Autorský zákon“ znamená zákon č. 185/2015 Z. z. autorský zákon v znení neskorších predpisov.
      5. „Cena Služby“ ma význam uvedený v článku IX. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      6. „Flomoni kuriér“ znamená zmluvný partner Poskytovateľa, prostredníctvom ktorého Poskytovateľ obstaráva pre Používateľa prepravu (doručenie) Produktov Kvetinárstva z Prevádzky Kvetinárstva na Miesto doručenia, a to s vynaložením potrebnej starostlivosti tak, aby čo najlepšie vyhovovali záujmom Používateľa.
      7. Kúpna zmluva“ význam uvedený v bode 4.6. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      8. „Kvetinárstvo“ je kvetinový obchod ponúkajúci Produkty zverejnené na Flomoni.sk., s ktorým Poskytovateľ uzavrel zmluvu, na základe ktorej okrem iného koná ako zástupca Kvetinárstva pri uzatváraní Kúpnej zmluvy s Používateľom.
      9. „Kvetinový kuriér“ znamená zamestnanec alebo zmluvný partner Kvetinárstva, prostredníctvom ktorého Kvetinárstvo zabezpečuje prepravu (doručenie)Produktov Kvetinárstva z Prevádzky Kvetinárstva na Miesto doručenia.
      10. Miesto doručenia“ znamená údaj (adresa), ktorý uviedol Používateľ v Objednávke pre účely doručenia objednaného Produktu. Miestom doručenia pre účely týchto VOP môže byť (i) adresa zadaná Používateľom pri vytvorení Objednávky (vrátane označenia/adresy cintorína), alebo (ii) Pohrebníctvo.
      11. Obchodný zákonník“ znamená zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
      12. Občiansky zákonník“ znamená zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
      13. Objednávka“ má význam uvedený v bode 4.3. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      14. Pohrebníctvo“ znamená pohrebnú službu poverenú obstarávateľom pohrebu zabezpečiť činnosti podľa § 8 ods. 2 zákona č. 131/2010 Z.z. o pohrebníctve v znení neskorších predpisov, s ktorým Poskytovateľ uzavrel Zmluvu o spolupráci.
      15. Potvrdenie Objednávky“ má význam uvedený v bode 4.6. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      16. Poskytovateľ“ má význam uvedený v bode 1.1 týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      17. Používateľ“ znamená fyzickú osobu alebo právnickú osobu, ktorá využíva Služby Poskytovateľa poskytované prostredníctvom platformy Spomínam.sk a/alebo Flomoni.sk.
      18. Používateľské konto“ znamená osobitný užívateľský účet vytvorený Používateľom v Aplikácii pre účely využívania Aplikácie, do ktorého sa Používateľ prihlasuje prostredníctvom svojej prihlasovacej e-mailovej adresy a Používateľom zvoleného prístupového užívateľského hesla, a ďalej má význam uvedený v článku VI. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      19. „Prevádzka“ je obchodný priestor, kde Kvetinárstvo alebo Poskytovateľ ponúka na predaj svoje Produkty. Kvetinárstvo môže prevádzkovať viac Prevádzok.
      20. Príjemca produktu“ znamená fyzickú osobu, ktorú uviedol Používateľ v Objednávke pre účely doručenia objednaného Produktu a ďalej má význam uvedený v bode 4.6. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      21. „Produkty“ sú smútočné vence, kytice a ikebany zo živých alebo umelých kvetov, gratulačné kytice, kvetinové aranžmány a iný súvisiaci sortiment (napr. stuhy, darčekové predmety, dekoratívne a iné produkty), ktoré Kvetinárstva ponúkajú prostredníctvom Flomoni.sk. Produkty pre účely týchto VOP sú tiež prémiové produkty vyrobené a dizajnované pre Poskytovateľa, ponúkané prostredníctvom Aplikácie priamo Poskytovateľom.
      22. „Služba“ znamená spoločné pomenovanie pre služby poskytované Poskytovateľom prostredníctvom Aplikácie, a ďalejmá význam uvedený v bode 3.6. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      23. „Služba doručenia Produktu“ má význam uvedený v článku V. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      24. „Služba objednania Produktu“ má význam uvedený v článku IV. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      25. „Zákon o ADR“ znamená zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
      26. „Zákon o DPH“ znamená zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
      27. „Zákon o elektronickom obchode“ znamená zákon č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších predpisov.
      28. „Zákon o obchodoch na diaľku“ znamená zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
      29. „Zákon o ochrane spotrebiteľa“ znamená zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov.
      30. „Zasielateľská zmluva“ má význam uvedený v bode 5.3. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      31. „Zmluva na poskytnutie Služby“ znamená dohodu o podmienkach poskytovania Služby Poskytovateľom Používateľovi uzatvorenú medzi Poskytovateľom a Používateľomprostredníctvom Flomoni.sk prostriedkami predaja na diaľku alebo na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa (t. j. s využitím prostriedkov elektronickej komunikácie) a ďalej má význam uvedený v článku III. týchto Všeobecných obchodných podmienok.
      32. Zmluvné strany znamená pre účely Zmluvy na poskytnutie Služby Poskytovateľ a Používateľ spoločne a každý jednotlivo ako Zmluvná strana.
    2. Výklad týchto Všeobecných obchodných podmienok sa riadi nasledovnými pravidlami:
      1. Odkazy na články a odseky sa vykladajú ako odkazy na príslušné články a odseky týchto VOP.
      2. Odkazy na právny predpis alebo príslušný právny predpis sa vykladajú ako odkazy na zákony, nariadenia vlády, vyhlášky ministerstiev alebo iné všeobecne záväzné normatívne právne akty.
      3. Odkazy na dni sú odkazy na kalendárne dni, ak nie je vo VOP uvedené inak.
      4. Pojmy najmä alebo vrátane v týchto VOP znamenajú „najmä, nie však výhradne“ (bez ohľadu na to, či je táto formulácia výslovne uvedená alebo nie) a nie je možné ich vykladať tak, že obmedzujú možnosti výlučne na položky, ktoré sú vo výpočte uvedené.
      5. Pojmy definované v týchto VOP v množnom čísle majú rovnaký význam aj v čísle jednotnom a naopak.
      6. Nadpisy sú v týchto VOP použité len pre prehľadnosť a lepšiu orientáciu a nemajú vplyv na výklad týchto VOP.
  3. SLUŽBA A SPÔSOB UZATVORENIA ZMLUVY NA POSKYTNUTIE SLUŽBY
    1. Podmienkou poskytnutia Služby Poskytovateľa prostredníctvom Aplikácie je uzavretie Zmluvy na poskytnutie Služby medzi Poskytovateľom a Používateľom Aplikácie.
    2. Zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Používateľom Aplikácie vzniká doručením Potvrdenia o vytvorení Objednávky podľa bodu 3.5. týchto VOP, ktoré Poskytovateľ zašle Používateľovi elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty Používateľa uvedenú pre účely vybavenia Objednávky v Objednávke. Vytvorenie Objednávky, prijatie Objednávky a Potvrdenie Objednávky je podrobnejšie upravené v bodoch 4.3. až 4.9. týchto VOP.
    3. Záujemca o využívanie Aplikácie a Služieb poskytovaných prostredníctvom nej potvrdzuje akceptáciu týchto Všeobecných obchodných podmienok zakliknutím na to určeného zaškrtávacieho poľa pri vytvorení Objednávky v Aplikácii.
    4. Odoslanie Objednávky Používateľom je záväzným návrhom Používateľa na uzavretie Zmluvy na poskytnutie Služby v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka.
    5. Potvrdenie o vytvorení Objednávky, ktoré Poskytovateľ zašle Používateľovi elektronickou poštou na adresu elektronickej pošty Používateľa uvedenú pre účely vybavenia Objednávky v Objednávke (ďalej len „Potvrdenie o vytvorení Objednávky“) je prijatím návrhu na uzavretie Zmluvy na poskytnutie Služby v zmysle ustanovenia § 43c Občianskeho zákonníka. Potvrdenie o vytvorení Objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii Produktu alebo služby, o ktorých predaj alebo poskytnutie má Používateľ záujem, ďalej údaje o cene Produktu a/alebo iných služieb podľa Objednávky, údaje o mieste, kde má byť Produkt dodaný a tiež údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy (doručenia) Produktu do dohodnutého Miesta doručenia (v prípade, že Používateľ v Objednávke prejavil záujem o prepravu (doručenie) Produktov z prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa na Miesto určenia), inštrukcie a informácie k úhrade Ceny Služby, a všetky ďalšie údaje a informácie vyžadované príslušným právnym predpisom.
    6. Predmetom Zmluvy na poskytnutie Služby je v rozsahu a za podmienok uvedených v týchto VOP záväzok Poskytovateľa poskytnúť Používateľovi Službu, ktorou sa rozumie vytvorenie možnosti (i) vyhľadať a objednať Produkty z ponuky Kvetinárstiev zverejnených v Aplikácii alebo ponúkaných v Aplikácii priamo Poskytovateľom (Služba objednania Produktu) a (ii) objednať doručenie požadovaných Produktov z Prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa na Miesto doručenia (Služba doručenia Produktu, a spoločne so Službou objednania Produktu ďalej len „Služba“), a to prostredníctvom Aplikácie.
    7. Používateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy na poskytnutie Služby. Náklady, ktoré Používateľovi vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy na poskytnutie Služby alebo jej plnením (najmä náklady na internetové pripojenie, náklady na sms, e-maily a/alebo telefonické hovory), znáša a hradí Používateľ, pričom náklady na sms a/alebo telefónne hovory sa nelíšia od bežnej sadzby.
    8. Používateľ pri uzatváraní a plnení Zmluvy na poskytnutie Služby nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
    9. Zmluva na poskytnutie Služby sa uzatvára na dobu určitú, a to do momentu poskytnutia predmetnej Služby, v závislosti od vybranej Služby (t. j. do momentu zaslania informácie o potvrdení Objednávky Kvetinárstvom, resp. do momentu zaslania informácie o doručení Produktu Používateľovi, Príjemcovi produktu alebo na Miesto doručenia).
    10. Zmluva na poskytnutie Služby nadobúda platnosť a účinnosť doručením Potvrdenia o vytvorení Objednávky, zaslaným Poskytovateľom na e-mailovú adresu Používateľa uvedenú Používateľom v Objednávke.
    11. Uzavretím Zmluvy na poskytnutie Služby Používateľ výslovne udeľuje súhlas so začatím poskytovania Služby ihneď po uzavretí Zmluvy na poskytnutie Služby, teda ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby. Poskytovateľ týmto Používateľa poučuje o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby podľa prvej vety Používateľ stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby.
    12. Zmluvné strany sa zaväzujú poskytnúť si vzájomne všetku súčinnosť potrebnú k riadnemu a včasnému plneniu záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy na poskytnutie Služby (vrátane týchto Všeobecných obchodných podmienok).
    13. Vytvorenie Objednávky a následné poskytnutie Služby Poskytovateľa prostredníctvom Aplikácie je Používateľovi umožnené aj priamym prekliknutím na Aplikáciu Flomoni cez smútočné oznámenie (parte) zverejnené Pohrebníctvom v Aplikácii Spomínam.sk.
  4. SLUŽBA OBJEDNANIA PRODUKTU
    1. Služba objednania Produktu znamená vytvorenie možnosti Poskytovateľom Používateľovi vyhľadať a objednať Produkty z ponuky Kvetinárstiev a/alebo Poskytovateľa zverejnených v Aplikácii.
    2. Používateľ si môže objednať akýkoľvek Produkt, ktorý je uvedený v jednotlivých ponukách Kvetinárstiev a/alebo Poskytovateľa zverejnených na Flomoni.sk.
    3. Pri výbere Produktov Kvetinárstva a/alebo Poskytovateľa, ktoré má Používateľ záujem od Kvetinárstva a/alebo Poskytovateľa kúpiť, Používateľ vytvára objednávku na nákup Produktov vybraného Kvetinárstva a/alebo Poskytovateľa (ďalej len „Objednávka“) za podmienok uvedených v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Objednávka je záväzným návrhom Používateľa v postavení kupujúceho na uzavretie zmluvy v zmysle ustanovenia § 43a Občianskeho zákonníka. Podmienkou platnosti Objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári.
    4. Pred samotným odoslaním Objednávky Používateľ zakliknutím zaškrtávacieho poľa potvrdí, že (i) sa oboznámil s podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov Používateľa uvedených v Pravidlách spracovania a ochrany osobných údajov a udelil súhlas s ich spracúvaním, (ii) výslovne udeľuje súhlas so začatím poskytovania Služby ihneď po uzavretí Zmluvy na poskytnutie Služby, teda ešte pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby a udelením tohto súhlasu stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby, (iii) sa oboznámil s aktuálnym znením Všeobecných obchodných podmienok, ktoré sú pre neho záväzné a (iv) sa oboznámil s Reklamačným poriadkom zverejneným Poskytovateľom v Aplikácii. Bez potvrdenia skutočností podľa predchádzajúcej vety nie je možné Objednávku odoslať.
    5. Informácie o Produktoch Kvetinárstiev a/alebo Poskytovateľa ponúkaných v Aplikácii, vrátane uvedenia cien jednotlivých Produktov, ako aj hlavných vlastností Produktov poskytuje Kvetinárstvo a/alebo Poskytovateľ. Ceny Produktov sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty. Ceny Produktov zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v Aplikácii, pokiaľ sa Kvetinárstvo a/alebo Poskytovateľ s Používateľom v konkrétom prípade písomne nedohodnú inak. Cena Produktu nezahŕňa náklady na dodanie (doručenie) Produktu. Informácie o konkrétnom Produkte požadovanom a vybranom Používateľom v Objednávke, vrátane uvedenia ceny vybraného Produktu, ako aj všetkých poplatkov a nákladov na dodanie (doručenie) Produktu Poskytovateľovi, Príjemcovi produktu alebo na Miesto doručenia sú uvedené v nákupnom košíku (súhrne) pred dokončením a odoslaním Objednávky. Za poskytnutie presných, aktuálnych a predpismi požadovaných informácií o svojich Produktoch, vrátane poskytnutia informácií o platných cenách Produktov a uvádzania jednotkovej ceny, ak to platné právne predpisy vyžadujú, zodpovedá v plnom rozsahu Kvetinárstvo. Poskytovateľ zodpovedá len za Produkty, ktoré sú v Aplikácii zreteľne označené ako Produkty ponúkané priamo Poskytovateľom.
    6. Po prijatí Objednávky Poskytovateľ zašle vybranému Kvetinárstvu údaje o Objednávke. Keď Kvetinárstvo Objednávku prijme a Poskytovateľ zašle Používateľovi potvrdenie Objednávky v mene Kvetinárstva (ďalej aj len ako „Potvrdenie Objednávky“), dochádza prostredníctvom Aplikácie medzi Používateľom a Kvetinárstvom k uzatvoreniu kúpnej zmluvy podľa § 588 a nasl. Občianskeho zákonníka, predmetom ktorej je kúpa a predaj Produktov Kvetinárstva, s tým, že Produkty Kvetinárstva môžu byť Kvetinárstvom na základe Kúpnej zmluvy dodané priamo Používateľovi alebo inej osobe určenej Používateľom v Objednávke (ďalej len „Príjemca produktu") a podľa záujmu Používateľa, aj zmluvy o preprave (doručení) Produktu na Miesto doručenia alebo zmluvy o poskytnutí iných služieb Kvetinárstva podľa Objednávky (ďalej len „Kúpna zmluva“). Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností Poskytovateľ informuje Používateľa, že Poskytovateľ pri uzatváraní Kúpnej zmluvy medzi Kvetinárstvom a Používateľom koná ako zástupca Kvetinárstva v zmysle § 22 ods. 1 Občianskeho zákonníka. Ustanovenie tohto bodu platí analogicky aj v prípade, že predmetom Objednávky je Produkt ponúkaný priamo Poskytovateľom; s výnimkou, že Kúpnu zmluvu Používateľ uzatvára priamo s Poskytovateľom.
    7. Potvrdenie Objednávky Používateľa Poskytovateľom je prijatím návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy v zmysle ustanovenia § 43c Občianskeho zákonníka. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do momentu riadneho dodania Produktu a/alebo poskytnutia služby podľa Objednávky Používateľovi.
    8. Potvrdenie Objednávky Používateľa je e-mailové potvrdenie Poskytovateľa Používateľovi, urobené v mene Kvetinárstva alebo v mene Poskytovateľa, o akceptovaní Objednávky po predchádzajúcom prijatí Objednávky Používateľa a po overení dostupnosti a termínu dodania Produktu alebo služby požadovaných Používateľom v Objednávke. Poskytovateľ alebo Kvetinárstvo (podľa okolností prípadu) si vyhradzujú právo podľa vlastného uváženia zrušiť alebo neprijať Objednávku Používateľa na spracovanie prostredníctvom Aplikácie.
    9. Potvrdenie Objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii Produktu alebo služby, ktorých predaj alebo poskytnutie sú predmetom Kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene Produktu a/alebo iných služieb podľa Objednávky, údaje o mieste, kde má byť Produkt dodaný a tiež údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy (doručenia) Produktu do dohodnutého Miesta doručenia (v prípade, že Používateľ v Objednávke prejavil záujem o prepravu (doručenie) Produktov z prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa na Miesto určenia), a všetky ďalšie údaje a informácie vyžadované príslušným právnym predpisom.
    10. Používateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Kúpnej zmluvy. Náklady, ktoré Používateľovi vzniknú pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Kúpnej zmluvy alebo jej plnením (najmä náklady na internetové pripojenie, náklady na sms, e-maily a/alebo telefonické hovory), znáša a hradí Používateľ, pričom náklady na sms a/alebo telefónne hovory sa nelíšia od bežnej sadzby.
    11. Uzatvorením Kúpnej zmluvy vznikajú práva a povinnosti na základe Kúpnej zmluvy a/alebo v súvislosti s ňou Používateľovi a príslušnému Kvetinárstvu. V prípade objednania Produktov ponúkaných priamo Poskytovateľom vznikajú práva a povinnosti na základe Kúpnej zmluvy a/alebo v súvislosti s ňou Používateľovi a Poskytovateľovi. Poskytovateľ nezodpovedá za plnenie záväzkov Kvetinárstva vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Používateľom a Kvetinárstvom. Poskytovateľ zodpovedá Používateľovi len za Produkty ponúkané priamo Poskytovateľom a za poskytnutie Služby doručenia Produktu, ktoré si Používateľ objednal v Objednávke, ako je uvedené v týchto Všeobecných obchodných podmienkach, okrem prípadu, ak Službu doručenia Produktu poskytuje Kvetinárstvo prostredníctvom vlastného kuriéra, v takom prípade za poskytnutie Služby doručenia Produktu zodpovedá a ručí Kvetinárstvo.
    12. Poskytovateľ nezodpovedá za kvalitu Produktov a služieb ponúkaných a dodaných Kvetinárstvami, akékoľvek reklamácie je potrebné uplatňovať priamo u Kvetinárstva, od ktorého bol Produkt objednaný.
    13. Poskytovateľ si vyhradzuje, že každá Objednávka Používateľa je zároveň vyjadreným súhlasom s obchodnými podmienkami vybraného Kvetinárstva, ktoré sú k dispozícií na jeho webovej stránke a/alebo v Prevádzkarni, a odoslaním Objednávky sa Používateľ zaväzuje dodržiavať ustanovenia v nich obsiahnuté.
  5. SLUŽBA DORUČENIA PRODUKTU
    1. Služba doručenia Produktu znamená vytvorenie možnosti Poskytovateľom Používateľovi objednať doručenie Produktov Kvetinárstva alebo Poskytovateľa z Prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa do Miesta doručenia.
    2. Služba doručenia Produktu je poskytovaná na základe Objednávky Používateľa, a to prostredníctvom:
      1. Flomoni kuriéra, alebo
      2. Kvetinového kuriéra.
    3. V prípade objednania Produktov Kvetinárstva cez Flomoni.sk, ktoré majú byť doručené na Miesto doručenia prostredníctvom Flomoni kuriéra dochádza, popri uzatvorení Kúpnej zmluvy na vybrané Produkty Kvetinárstva medzi Kvetinárstvom a Používateľom, zároveň k uzatvoreniu zasielateľskej zmluvy podľa § 601 a nasl. Obchodného zákonníka medzi Poskytovateľom (v postavení zasielateľa) a Používateľom (v postavení príkazcu), na základe ktorej Poskytovateľ obstará pre Používateľa prepravu (doručenie) Produktov Kvetinárstva podľa Objednávky z Prevádzky Kvetinárstva na Miesto doručenia, a to s vynaložením potrebnej starostlivosti tak, aby čo najlepšie vyhovovali záujmom Používateľa (ďalej len „Zasielateľská zmluva“). O cene prepravy (doručenia) Produktu prostredníctvom Flomoni kuriéra je Používateľ vždy vopred informovaný. Cena prepravy (doručenia) Produktu prostredníctvom Flomoni kuriéra je závislá od obsahu a povahy zásielky a vzdialenosti Miesta doručenia od Prevádzky Kvetinárstva. Zasielateľskú zmluvu uzatvára Poskytovateľ vo vlastnom mene na účet Používateľa.
    4. V prípade objednania Produktov Kvetinárstva cez Flomoni.sk, ktoré majú byť doručené prostredníctvom Kvetinového kuriéra, prepravu (doručenie) Produktov Kvetinárstva podľa Objednávky z Prevádzky Kvetinárstva na Miesto doručenia zabezpečuje Kvetinárstvo prostredníctvom vlastných zamestnancov alebo externých dodávateľov, a to na základe Kúpnej zmluvy na vybrané Produkty Kvetinárstva uzatvorenej medzi Kvetinárstvom a Používateľom za podmienok stanovených týmito VOP. O cene prepravy (doručenia) Produktu prostredníctvom Kvetinového kuriéra je Používateľ vždy vopred informovaný. Cena prepravy (doručenia) Produktu prostredníctvom Kvetinového kuriéra je závislá od obsahu a povahy zásielky a vzdialenosti Miesta doručenia od Prevádzky Kvetinárstva.
    5. V prípade objednania Produktov Poskytovateľa cez Flomoni.sk, prepravu (doručenie) Produktov Poskytovateľa podľa Objednávky z Prevádzky Poskytovateľa na Miesto doručenia zabezpečuje Poskytovateľ prostredníctvom vlastných zamestnancov alebo externých dodávateľov, a to na základe Kúpnej zmluvy na vybrané Produkty Poskytovateľa uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom za podmienok stanovených týmito VOP. O cene prepravy (doručenia) Produktu je Používateľ vždy vopred informovaný. Cena prepravy (doručenia) Produktu je závislá od obsahu a povahy zásielky a vzdialenosti Miesta doručenia od Prevádzky Poskytovateľa.
    6. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, Používateľ v Aplikácií prostredníctvom Objednávky uskutočňuje len výber z možností doručenia: (i) osobné prevzatie v Prevádzke Kvetinárstva alebo Prevádzke Poskytovateľa, alebo (ii) doručenie na adresu, (iii) doručenie do Pohrebníctva a (iv) doručenie na pohreb; výber kuriéra, ktorý doručí Produkt na Miesto doručenia (t. j. či Produkt doručí Flomoni kuriér alebo Kvetinový kuriér), je prostredníctvom Aplikácie uskutočňovaný Poskytovateľom v rámci Služby doručenia Produktu poskytovanej Používateľovi na základe Zmluvy na poskytnutie služby.
    7. Ak Používateľ v Objednávke zvolí spôsob doručenia „osobné prevzatie“ v Prevádzke, je Produkt Prevádzky, ktorú si Používateľ zvolil pre konkrétnu Objednávku, pripravený na prevzatie Používateľom po zaslaní avíza o možnosti jeho prevzatia, a to najneskôr v termíne (dátum a čas) uvedenom v Objednávke Používateľa. Poskytovateľ môže stanoviť podmienky identifikácie Používateľa pri vyzdvihnutí Objednávky. V prípade, ak Používateľ neprevezme Objednávku do dvadsaťštyri (24) hodín po zaslaní avíza o možnosti jeho prevzatia, sú Kvetinárstvo alebo Poskytovateľ (podľa okolností prípadu) oprávnení odstúpiť od Kúpnej zmluvy. Povinnosť Kvetinárstva alebo Poskytovateľa uchovávať Objednávku je obmedzená na otváracie hodiny konkrétnej Prevádzky.
    8. Ak Používateľ v Objednávke zvolí Miesto doručenia „doručenie na adresu“, Objednávka je doručená na adresu, ktorú Používateľ uviedol v Objednávke. Používateľ je povinný uviesť presnú adresu miesta, na ktoré má byť konkrétna Objednávka doručená; Používateľ v Objednávke súčasne uvedie dátum a čas (časový rozptyl) doručenia Produktu. Poskytovateľ potvrdí prijatie Objednávky v Potvrdení Objednávky podľa bodu 4.6. v spojení s bodom 4.8. týchto VOP. Poskytovateľ informuje Prijímateľa produktu o dátume a čase doručenia Objednávky sms správou odoslanou na telefónne číslo uvedené Používateľom v Objednávke vybraných Produktov a/alebo e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú Používateľom v Objednávke vybraných Produktov. Používateľ je povinný byť dostupný na prijímanie hovorov na telefónnom čísle, ktoré uviedol pre účely vybavenia Objednávky v Objednávke na Flomoni.sk.
    9. Používateľ (ak je totožný s osobou Prijímateľa produktu) je povinný prevziať Objednávku na adrese uvedenej v Objednávke (informácie o doručení). V prípade, ak Používateľ neprevezme objednaný Produkt mimo situácie poškodenia Produktu pri doručení (Objednávka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia Kvetinárstva alebo Poskytovateľa, napr. ak doručovateľ adresáta nenašiel, Používateľ Objednávku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.), Objednávka sa vráti do Prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa ako nedoručená, a pokiaľ si Používateľ neprevezme objednaný Produkt ani do dvadsaťštyri (24) hodín po uplynutí času doručenia Objednávky oznámeného Používateľovi správou podľa bodu 5.8. vyššie, sú Kvetinárstvo alebo Poskytovateľ (podľa okolností prípadu) oprávnení odstúpiť od Kúpnej zmluvy. V prípade, ak Prijímateľ produktu neprevezme objednaný Produkt (z akéhokoľvek dôvodu, alebo bez uvedenia dôvodu), Objednávka sa vráti do Prevádzky ako nedoručená, a pokiaľ si Používateľ neprevezme objednaný Produkt ani do dvadsaťštyri (24) hodín po uplynutí času doručenia Objednávky oznámeného Používateľovi správou podľa bodu 5.8. vyššie, sú Kvetinárstvo alebo Poskytovateľ (podľa okolností prípadu) oprávnení odstúpiť od Kúpnej zmluvy.
    10. Ak Používateľ v Objednávke zvolí Miesto doručenia „doručenie do pohrebníctva“, Objednávka je doručená do Pohrebníctva zvoleného Používateľom v Objednávke vždy do 10:00 hodiny dňa konania pohrebu, na ktorý má Používateľ záujem Objednávku doručiť. Objednávka vybraných Produktov musí byť odoslaná Používateľom a potvrdená Poskytovateľom podľa bodu 4.6. týchto VOP najneskôr deň pred konaním pohrebu, na ktorý má Používateľ záujem Objednávku doručiť. Používateľ je povinný v Objednávke uviesť presnú adresu Pohrebníctva, do ktorého má byť konkrétna Objednávka doručená; Používateľ v Objednávke súčasne uvedie dátum a čas konania pohrebu, na ktorý má Používateľ záujem Objednávku doručiť a meno a priezvisko zosnulého, pre ktorého je Produkt určený.
    11. Ak Používateľ v Objednávke zvolí Miesto doručenia „doručenie na pohreb“, na doručenie Objednávky sa analogicky použije ustanovenie bodu 5.8. prvej a druhej vety tohto článku VOP o doručení Objednávky na adresu, ktorú Používateľ uviedol v Objednávke; Používateľ, okrem údajov podľa bodu 5.8. prvej vety za bodkočiarkou, v Objednávke uvedie meno a priezvisko zosnulého, pre ktorého je Produkt určený. Objednávka sa považuje za doručenú momentom uloženia objednaného Produktu k rakve zosnulého, pre ktorého je Produkt určený.
    12. O úspešnom doručení Objednávky (akýmkoľvek z vyššie uvedených spôsobov doručenia) je Používateľ informovaný e-mailom, na e-mailovú adresu uvedenú pre účely vybavenia Objednávky v Objednávke. Súčasťou informačného e-mailu podľa prvej vety je tiež fotografia doručeného Produktu a vyúčtovacia faktúra za poskytnutú Službu.
    13. Používateľ berie na vedomie, že ak predmetom Kúpnej zmluvy je predaj Produktu zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Používateľa alebo Produktu vyrobeného na mieru, má Poskytovateľ voči Používateľovi právo na plnú sumu Ceny Služby (najmä nákladov na prepravu Produktu z Prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa na Miesto určenia) aj v prípade, ak Používateľ neprevezme objednaný Produkt mimo situácie poškodenia Produktu pri doručení (Objednávka sa vráti ako nedoručená bez zavinenia Kvetinárstva alebo Poskytovateľa, napr. ak doručovateľ adresáta nenašiel, Používateľ Objednávku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.).
  6. REGISTRÁCIA A POUŽÍVATEĽSKÉ KONTO
    1. Používateľ má možnosť založiť si Používateľské konto. Prístup do Používateľského konta získa Používateľ po úspešnej registrácii Používateľského konta v Aplikácii, a to vyplnením elektronického registračného formulára spôsobom uvedeným v týchto VOP. Po registrácii Aplikácia umožňuje Používateľom využívať všetky funkcie Aplikácie najmä vytvorenie Objednávky Produktov ponúkaných Kvetinárstvami zverejnenými v Aplikácii.
    2. Používateľ je pri registrácii Používateľského konta povinný vyplniť osobné údaje minimálne v rozsahu údajov, ktoré sú v elektronickom registračnom formulári označené ako povinné údaje, a to najmä: (i) meno, priezvisko, (ii) adresu a miesto trvalého bydliska (ulica, číslo, PSČ, obec, štát), (iii) e-mailovú adresu a telefónne číslo. Pokiaľ Používateľ nevyplní niektorý z povinných údajov, nebude môcť úspešne pokračovať v registrácii Používateľského konta.
    3. Pri registrácii v Používateľskom konte Používateľ súčasne zvolí prihlasovacie heslo, s ktorým sa bude prihlasovať do svojho Používateľského konta (ktoré pre overenie opakuje), ako aj spôsob overenia (autentifikácie) totožnosti Používateľa, a to prostredníctvom overenia e-mailovej adresy.
    4. Používateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ bude zasielať všetky informácie, ktoré sa týkajú registrácie Používateľa v Používateľskom konte, ako aj všetky informácie týkajúce sa Zmluvy na poskytnutie Služby a Všeobecných obchodných podmienok na e-mailovú adresu Používateľa zadanú v elektronickom registračnom formulári pri registrácii v Používateľskom konte.
    5. Používateľ nesie zodpovednosť za to, že údaje vyplnené Používateľom v elektronickom registračnom formulári ako aj údaje v Používateľskom konte sú správne, pravdivé, aktuálne, úplné a nezavádzajúce. Prihlasovacie a osobné údaje si môže Používateľ kedykoľvek zmeniť, upraviť a aktualizovať po prihlásení sa do svojho Používateľského konta.
    6. Používateľ môže vstúpiť do svojho Používateľského konta kedykoľvek, ak má pripojenie na internet, ktoré si musí zabezpečiť sám na vlastné náklady.
    7. Používateľ je povinný (i) chrániť svoje prihlasovacie údaje na prihlásenie sa do Používateľského konta pred ich neoprávneným sprístupnením tretej osobe, odcudzením, stratou alebo zneužitím, (ii) chrániť bezpečnosť informačných systémov pri prihlasovaní a využívaní Požívateľského konta, t. j. prihlasovať sa do Používateľského konta len prostredníctvom zabezpečených serverov a zabezpečených sietí (nie cez verejné počítače a verejné siete), voliť si zložitejšie prihlasovacie heslá a pravidelne ich meniť, nezaznamenávať prihlasovacie údaje a heslá na verejne dostupné nosiče a spôsobom, ktorý by mohol viesť k ich vyzradeniu, odcudzeniu, odhaleniu alebo zneužitiu, (iii) oznámiť Poskytovateľovi bez zbytočného odkladu každé zneužitie, stratu, zverejnenie alebo odcudzenie prihlasovacích údajov do Používateľského konta alebo neoprávnený prístup do Používateľského konta treťou osobou.
    8. Používateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nenesie zodpovednosť a negarantuje nepretržitú (24/7) prevádzku, funkčnosť a dostupnosť Používateľského konta. Nedostupnosť alebo nefunkčnosť Používateľského konta môže byť spôsobená najmä vykonávaním povinnej údržby Poskytovateľom, výpadkom na strane poskytovateľov sietí, prípadne z iných objektívnych okolností mimo zodpovednosti Poskytovateľa. Poskytovateľ v tomto prípade nezodpovedá Používateľovi za škodu spôsobenú nedostupnosťou alebo nefunkčnosťou Používateľského konta.
    9. Používateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ môže zrušiť alebo zablokovať Používateľské konto Používateľa v prípade, ak Používateľ závažným spôsobom alebo opakovane porušil podmienky alebo pravidlá používania Používateľského konta uvedené v Zmluve na poskytnutie Služby alebo v týchto Všeobecných obchodných podmienkach alebo platné právo alebo ak je na to iný závažný dôvod.
  7. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA
    1. Poskytovateľ Služby je povinný poskytovať Používateľom Službu v dojednanom rozsahu a za podmienok uvedených v týchto VOP.
    2. V súvislosti s prevádzkou Aplikácie Poskytovateľ spravuje databázu Používateľov, Kvetinárstiev, Pohrebníctiev, ako aj ďalšie databázy, ktoré slúžia najmä na vytváranie Objednávok Používateľov. V tejto súvislosti Poskytovateľ najmä uchováva, spravuje a archivuje všetky údaje a informácie, ku ktorým získal prístup počas používania Aplikácie, na ďalšie použitie v rámci Aplikácie.
    3. Poskytovateľ poskytuje Aplikáciu tak ako stojí a leží, pričom akékoľvek riziká spojené s používaním Aplikácie znáša výlučne Používateľ. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody, ktoré vzniknú Používateľom alebo akýmkoľvek tretím osobám priamo, nepriamo či náhodne v dôsledku alebo v súvislosti s používaním Aplikácie a/alebo využitím Služby Poskytovateľa prostredníctvom Aplikácie.
    4. Poskytovateľ je oprávnený monitorovať a uchovávať všetky informácie o používaní Aplikácie, na základe ktorých bude možné jednoznačne identifikovať Používateľské konto, prostredníctvom ktorého bola vytvorená Objednávka Používateľa.
    5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek odstrániť akúkoľvek časť Aplikácie, a to aj bez súhlasu Používateľa, najmä akýkoľvek profil Kvetinárstva, ktorý je v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky, dobrými mravmi alebo inak ohrozuje verejný poriadok alebo jeho obsah nezodpovedá zásadám alebo oprávneným záujmom Poskytovateľa. To zahŕňa najmä taký obsah, ktorý je zavádzajúci alebo nepravdivý, má charakter spamu alebo nijako nesúvisí so zameraním Aplikácie, alebo ktorý vykazuje znaky diskriminácie akejkoľvek osoby alebo skupiny osôb alebo iné všeobecne odsúdeniahodné konanie alebo postoje.
  8. PRÁVA A POVINNOSTI POUŽÍVATEĽA
    1. Používateľ má, okrem práv a povinností podľa Zmluvy na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom, Zasielateľskej zmluvy, týchto VOP alebo príslušných právnych predpisov, najmä právo používať všetky funkcie Aplikácie, predovšetkým na využitie (objednanie) ktorejkoľvek Služby ponúkanej Poskytovateľom prostredníctvom Aplikácie, a to za podmienok a spôsobom dovoleným Zmluvou na poskytnutie Služby a týmito VOP.
    2. Používateľ nie je oprávnený využívať Služby Poskytovateľa k akýmkoľvek účelom, ktoré by boli v rozpore so Zmluvou na poskytnutie Služby, Kúpnou zmluvu uzatvorenou medzi Poskytovateľom a Používateľom, Zasielateľskou zmluvou, týmito VOP alebo príslušnými právnymi predpismi.
    3. Používateľ nie je oprávnený najmä akýmkoľvek spôsobom zasahovať do obsahu alebo technických parametrov Aplikácie, zasahovať do bezpečnosti Aplikácie a brániť ostatným Používateľom v plnohodnotnom využívaní Aplikácie.
    4. Používateľ je zodpovedný za akúkoľvek škodu alebo ujmu spôsobenú neoprávneným používaním Aplikácie a/alebo zásahom do Aplikácie a jej komponentov (vrátane zdrojového kódu).
    5. Aplikácia je autorským dielom Poskytovateľa a je chránená predovšetkým Autorským zákonom a ďalšími príslušnými právnymi predpismi. Používateľ berie na vedomie, že všetky práva k Aplikácii, najmä autorské práva k obsahu, rozloženiu stránky, fotografiám, videám, grafike, ochranným známkam, logám a k ďalšiemu obsahu a prvkom patria Poskytovateľovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať a zasahovať do Aplikácie alebo jej časti bez súhlasu Poskytovateľa. Používateľ súčasne nesmie akýmkoľvek spôsobom získavať ani sa pokúšať získavať akékoľvek materiály či informácie týkajúce sa Aplikácie a/alebo Služieb Poskytovateľa, ktoré nie sú (neboli) verejne sprístupnené alebo poskytnuté prostredníctvom Aplikácie.
  9. CENA OBJEDNÁVKY A PLATOBNÉ PODMIENKY
    1. Vytvorením a následným odoslaním Objednávky podľa bodu 4.3. týchto VOP vzniká Používateľovi povinnosť zaplatiť Cenu Služby uvedenú v Objednávke príslušným spôsobom platby ponúkaným Aplikáciou, pričom Cena Služby sa považuje za uhradenú prijatím platby na účet Poskytovateľa, ktorý prijíma platby aj v mene Kvetinárstva.
    2. Cena Služby zahŕňa (i) cenu požadovaného Produktu a (ii) cenu prepravy (doručenia) Produktu z Prevádzky Kvetinárstva alebo Prevádzky Poskytovateľa na Miesto určenia.
    3. Cena Služby je uvedená ako konečná vrátane dane z pridanej hodnoty (ak sa aplikuje), všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov na dodanie Služby prostredníctvom Aplikácie.
    4. Poskytovateľ využíva na spracovanie platieb externého poskytovateľa platobných služieb.
    5. V prípade, ak Používateľ neuhradí Cenu Služby (napr. z dôvodu nedostatku finančných prostriedkov na platobnej karte) v celom rozsahu bezprostredne po odoslaní Objednávky, Objednávka sa automaticky stornuje a považuje sa za neprijatú Poskytovateľom.
    6. Po úhrade celej výšky Ceny Služby je Používateľ oprávnený na poskytnutie zvolenej Služby.
    7. Zmluvné strany sa dohodli a Používateľ v súlade s ustanovením § 71 ods. 1 písmeno b) Zákona o DPH súhlasí s tým, že Poskytovateľ mu bude vystavovať faktúru za poskytovanú Službu vo forme elektronickej faktúry. V prípade, ak má Používateľ v jednotlivom prípade záujem na vystavení odpisu faktúry v listinnej forme, Poskytovateľ takúto vystaví na základe písomnej žiadosti Používateľa a za odplatu podľa cenníka Poskytovateľa. Elektronickú faktúru sprístupňuje Poskytovateľ Používateľovi jej zaslaním na e-mailovú adresu Používateľa uvedenú pre účely vybavenia Objednávky v Objednávke spolu s informáciou o úspešnom doručení Produktu podľa bodu 5.12. týchto VOP.
    8. V prípade keď Používateľovi vznikne podľa Všeobecných obchodných podmienok nárok na vrátenie Ceny Služby, bude Cena Služby Používateľovi vrátená automaticky najneskôr do siedmich (7) dní od okamihu vzniku nároku na vrátenie Ceny Služby podľa Všeobecných obchodných podmienok (v závislosti od príslušnej banky Používateľa), a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorá bola použitá na úhradu Ceny Služby Používateľom. Poskytovateľ týmto výslovne informuje Používateľa, že ak Používateľ platne odstúpi od Zmluvy na poskytnutie Služby, ktorej plnenie sa už začalo na výslovnú žiadosť Používateľa, je Používateľ povinný zaplatiť Poskytovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby. V prípade, že dôjde v súlade s dohodou Zmluvných strán, zákonom alebo týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami k predčasnému ukončeniu poskytovania Služby, udeľuje Používateľ ako príjemca Služby Poskytovateľovi súhlas na opravu základu dane podľa Zákona o DPH, ak je oprava základu dane nevyhnutná z dôvodu riadneho vysporiadania predčasného ukončenia poskytovania Služby.
    9. Zmluvné strany nie sú oprávnené jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku proti pohľadávke druhej Zmluvnej strany vyplývajúcej zo Zmluvy na poskytnutie Služby, z jej porušenia, alebo z poskytnutia Služby na základe neplatnej alebo zrušenej Zmluvy na poskytnutie Služby.
    10. Ustanovenia bodu 9.8. a 9.9. sa analogicky uplatnia aj pri Kúpnej zmluve uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom.
  10. PRÁVA Z VÁD POSKYTNUTÝCH SLUŽIEB A DODANÝCH PRODUKTOV (REKLAMÁCIA)
    1. Poskytovateľ zodpovedá Používateľovi za to, že Poskytovateľom poskytovaná Služba bude spĺňať požiadavky na kvalitu ponúkanej Služby zodpovedajúcu povahe poskytovanej Služby.
    2. Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má Služba v čase jej poskytnutia Používateľovi, ak nie je v Zmluve na poskytnutie Služby alebo týchto VOP výslovne uvedené inak. Za vady Služby vzniknuté po čase uvedenom v prvej vete Poskytovateľ zodpovedá, ak boli spôsobené porušením jeho povinností vyplývajúcich zo Zmluvy na poskytnutie Služby alebo zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    3. Poskytovateľ zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec (Produkt ponúkaný Poskytovateľom) pri prevzatí Používateľom alebo Príjemcom produktu. Poskytovateľ najmä zodpovedá Používateľovi, že v čase, keď Používateľ alebo Príjemca produktu Produkt prevzal:
      1. má Produkt vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak také dojednanie chýba, má také vlastnosti, ktoré Poskytovateľ alebo výrobca opísal v Aplikácii,
      2. sa Produkt hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie Poskytovateľ alebo výrobca uvádza alebo ku ktorému sa Produkt rovnakého druhu bežne používa,
      3. má Produkt požadovanú (prípadne právnymi predpismi ustanovenú) akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť.
    4. Práva a povinnosti Zmluvných strán týkajúce sa práv z vadného plnenia v súvislosti s poskytovaním Služieb a/alebo dodaním Produktov ponúkaných Poskytovateľom prostredníctvom Aplikácie sú uvedené v Reklamačnom poriadku vydanom Poskytovateľom.
  11. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY NA POSKYTNUTIE SLUŽBY, ZASIELATEĽSKEJ ZMLUVY A KÚPNEJ ZMLUVY
    1. Používateľ, ktorý uzavrel Zmluvu na poskytnutie Služby mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má okrem dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach týchto Všeobecných obchodných podmienok alebo príslušných právnych predpisoch (napr. § 517 Občianskeho zákonníka, § 575 Občianskeho zákonníka, § 18 ods. 4 Zákona o ochrane spotrebiteľa a i.) právo od Zmluvy na poskytnutie Služby odstúpiť aj podľa tohto článku Všeobecných obchodných podmienok.
    2. Pokiaľ je Zmluva na poskytnutie Služby uzatvorená na diaľku (prostredníctvom Flomoni.sk) alebo mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa, a zároveň ak Poskytovateľ včas a riadne poskytol Používateľovi informácie o práve odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby vrátane formulára na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby (v súlade s ust. § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o obchodoch na diaľku) a za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných podmienok, má Používateľ podľa Zákona o obchodoch na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby bez uvedenia dôvodu.
    3. Lehota na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby je 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy na poskytnutie Služby. Používateľ nemôže podľa ust. § 7 ods. 6 písm. a) Zákona o obchodoch na diaľku odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Používateľa a Používateľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
    4. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby musí Používateľ odoslať akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby, najneskôr v posledný deň lehoty podľa bodu 11.3. tohto článku Všeobecných obchodných podmienok.
    5. V odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby Používateľ uvedie:
      1. identifikačné údaje Používateľa (najmä meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu);
      2. dôvody odstúpenia od Zmluvy na poskytnutie Služby a odkaz na príslušné ustanovenie Všeobecných obchodných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Používateľa odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby; neuplatní sa ak Používateľ odstúpi v lehote podľa § 7 a nasl. Zákona o obchodoch na diaľku bez udania dôvodu.
    6. Pre odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby môže Používateľ využiť formulár na odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby dostupný v Aplikácii. Odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby zašle Používateľ na e-mailovú adresu alebo doručovaciu adresu Poskytovateľa uvedenú v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Poskytovateľ potvrdí Používateľovi prijatie odstúpenia od Zmluvy na poskytnutie Služby bezodkladne.
    7. Ak Používateľ odstúpi od Zmluvy na poskytnutie Služby, vráti mu Poskytovateľ bezodkladne, najneskôr však do siedmich (7) dní od doručenia odstúpenia, Cenu Služby, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Používateľa), alebo spôsobom požadovaným Používateľom v oznámení o odstúpení. Poskytovateľ Používateľa upozorňuje, že ak Používateľ odstúpi od Zmluvy na poskytnutie Služby a pred začatím poskytovania Služby udelil výslovný súhlas s tým, že Poskytovateľ začne poskytovať Službu ihneď po uzavretí Zmluvy na poskytnutie Služby, je Používateľ povinný uhradiť Poskytovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby Poskytovateľovi. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, za poskytnuté plnenie sa v zmysle Zmluvy na poskytnutie Služby a týchto VOP považuje využitie Služby objednania Produktu a Služby doručenia produktu (ak je požadovaná) na základe potvrdenej Objednávky Používateľa Poskytovateľom Služby.
    8. Poskytovateľ má právo od Zmluvy na poskytnutie Služby odstúpiť a zrušiť/zamedziť prístup Používateľa do Aplikácie najmä v prípadoch:
      1. ak Používateľ závažným spôsobom alebo opakovane porušil podmienky alebo pravidlá používania Aplikácie uvedené v Zmluve na poskytnutie Služby alebo v týchto Všeobecných obchodných podmienkach alebo platné právo alebo ak je na to iný závažný dôvod;
      2. ak Používateľ poruší autorské práva Poskytovateľa a/alebo poškodzuje dobré meno Poskytovateľa;
      3. ak Používateľ umožní neoprávnený prístup do Používateľského konta Používateľa treťou osobou;
      4. špecifikovaných v Občianskom zákonníku (napr. § 575 - nemožnosť plnenia, § 517 - omeškanie dlžníka a i.) alebo príslušných právnych predpisoch.
    9. Odstúpenie od Zmluvy na poskytnutie Služby zašle Poskytovateľ Používateľovi vo forme e-mailovej správy na e-mailovú adresu Používateľa uvedenú v Objednávke alebo pri registrácii Používateľského konta.
    10. V odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby Poskytovateľ uvedie:
      1. identifikačné údaje Poskytovateľa;
      2. dôvody odstúpenia od Zmluvy na poskytnutie Služby a odkaz na príslušné ustanovenie Všeobecných obchodných podmienok alebo právneho predpisu zakladajúce právo Poskytovateľa odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby.
    11. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy na poskytnutie Služby tiež z dôvodu, že Používateľom vybrané Kvetinárstvo neprijalo Objednávku Používateľa z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Produktu, akéhokoľvek iného dôvodu, alebo bez udania dôvodu. Poskytovateľ bezodkladne informuje Používateľa prostredníctvom e-mailovej adresy uvedenej v Objednávke.
    12. Ak Poskytovateľ odstúpi od Zmluvy na poskytnutie Služby, vráti Používateľovi bezodkladne, najneskôr však do siedmich (7) dní od doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby všetky peňažné prostriedky, ktoré od neho na základe Zmluvy na poskytnutie Služby prijal, a to na bankový účet (resp. platobnú kartu), ktorú Používateľ použil pri úhrade Ceny Služby (v závislosti od príslušnej banky Používateľa), alebo spôsobom požadovaným Užívateľom; tým nie je dotknuté ustanovenie druhej a tretej vety v bode 11.7 tohto článku VOP.
    13. V prípade, ak sa po uzatvorení Zmluvy na poskytnutie Služby zmenia okolnosti, ktoré predchádzali uzatvoreniu Zmluvy na poskytnutie Služby do takej miery, že sa plnenie stane pre Poskytovateľa obtiažnejšie, najmä v prípade zvýšených nákladov Poskytovateľa na plnenie, má Poskytovateľ právo domáhať sa voči Používateľovi obnovenia rokovania o Zmluve na poskytnutie Služby, pokiaľ (i) Poskytovateľ zmenu nemohol rozumne predpokladať ani vylúčiť a (ii) k zmene došlo až po uzatvorení Zmluvy na poskytnutie Služby alebo sa Poskytovateľovi stala známou až po uzatvorení Zmluvy na poskytnutie Služby. Poskytovateľ je v takom prípade oprávnený plnenie odložiť na primeranú dobu. Ak sa Zmluvné strany nedohodnú v primeranej dobe na zmene Zmluvy na poskytnutie Služby, ktorá obnoví rovnováhu práv a povinností Zmluvných strán, je ktorákoľvek zo Zmluvných strán oprávnená od Zmluvy na poskytnutie Služby odstúpiť.
    14. Na odstúpenie od Zasielateľskej zmluvy (ak je uzatvorená) sa analogicky uplatnia ustanovenia o odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby a príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.
    15. Na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom sa analogicky uplatnia ustanovenia o odstúpení od Zmluvy na poskytnutie Služby a príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, s výnimkami uvedenými v bodoch 11.16. až 1.11.21. nižšie.
    16. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom je 14 dní od prevzatia Produktu (všetkých častí objednaného Produktu), prípadne od prevzatia Produktu, ktorý bol dodaný ako posledný, ak je predmetom Kúpnej zmluvy objednaný Produkt, ktorý sa dodáva oddelene alebo Produkt pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov. Používateľ môže v súlade s ustanovením § 7 ods. 5 Zákona o obchodoch na diaľku odstúpiť od Kúpnej zmluvy, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, t. j. aj pred dodaním Produktu.
    17. Používateľ v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 Zákona o obchodoch na diaľku nemôže, okrem iných prípadov, odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je predaj Produktu zhotoveného podľa osobitných požiadaviek Používateľa, Produktu vyrobeného na mieru alebo Produktu určeného osobitne pre jedného Používateľa.
    18. Používateľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy zaslať Produkt späť alebo ho odovzdať Poskytovateľovi alebo osobe poverenej Poskytovateľom na prevzatie Produktu. To neplatí, ak Poskytovateľ navrhne, že si Produkt vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol Produkt odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Používateľ berie na vedomie, že ak odstúpi od Kúpnej zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie Produktu Poskytovateľovi a ak odstúpi od Kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie Produktu, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.
    19. Poskytovateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy vrátiť Používateľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; a to rovnakým spôsobom, aký použil Používateľ pri svojej platbe, príp. iným vzájomne dohodnutým spôsobom platby, ak v súvislosti s tým Používateľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky. Ak Používateľ zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania Produktu, ktorý Poskytovateľ ponúka, vráti Poskytovateľ Používateľovi náklady na dodanie Produktu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Produktu.
    20. Poskytovateľ nie je povinný vrátiť Používateľovi platby podľa prvej vety ustanovenia bodu 11.19. tohto článku pred tým, ako mu je Produkt doručený alebo kým Používateľ nepreukáže zaslanie Produktu späť Poskytovateľovi, ibaže Poskytovateľ navrhne, že si Produkt vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
    21. Produkt musí vrátiť Používateľ Poskytovateľovi nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený a v pôvodnom obale. Akékoľvek zníženie hodnoty Produktu, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností Produktu znáša Používateľ. Nárok na náhradu škody vzniknutej na Produkte je Poskytovateľ oprávnený jednostranne započítať proti nároku Používateľa na vrátenie kúpnej ceny.
    22. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kvetinárstvom a Používateľom sa riadi obchodnými podmienkami vybraného Kvetinárstva. Kvetinárstvo, ako predajca objednaných Produktov splnomocnil Poskytovateľa, aby prijal oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy v mene Kvetinárstva, a aby potvrdil Používateľovi prijatie odstúpenia od Kúpnej zmluvy.
  12. OSOBNÉ ÚDAJE A ICH OCHRANA
    1. Osobné údaje Používateľa, ako dotknutej osoby, Poskytovateľ spracúva v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a podľa Nariadenia EP a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov).
    2. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov Používateľa sú uvedené v Pravidlách spracovania a ochrany osobných údajov umiestnených na internetovej stránke Poskytovateľa.
  13. SÚHLAS NA MARKETING
    1. Poskytovateľ Používateľa informuje, že v zmysle § 62 ods. 3 zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov ho môže oslovovať s volaniami, so zasielaním e-mailov a SMS správ na kontaktné adresy, ktoré uviedol pri registrácii na účely priameho marketingu vlastných podobných tovarov a služieb. Volanie, e-mail alebo SMS správa podľa predchádzajúcej vety môže mať informačný alebo reklamný charakter a ich pôvodcom je Poskytovateľ. Poskytovateľ bude spracúvať osobné údaje po dobu trvania zmluvného vzťahu. Nesúhlas s volaním, so zasielaním týchto e-mailov alebo SMS správ môže Používateľ kedykoľvek oznámiť Poskytovateľovi prostredníctvom kontaktného formulára (alebo na iný kontakt pokiaľ tak určuje Zmluva na poskytnutie Služby alebo tieto Všeobecné obchodné podmienky) alebo jednoduchým odhlásením pri každom doručení e-mailovej správy kliknutím na odkaz na konci e-mailovej správy.
  14. ZODPOVEDNOSŤ ZMLUVNÝCH STRÁN
    1. Zmluvné strany sa zaväzujú k vyvinutiu maximálneho úsilia na predchádzanie škôd a k minimalizácii vzniknutých škôd.
    2. Zmluvné strany zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej strane porušením a/alebo nedodržaním Zmluvy na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom, Zasielateľskej zmluvy (ak je uzatvorená) a/alebo týchto Všeobecných obchodných podmienok, alebo opomenutím konania podľa Zmluvy na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom, Zasielateľskej zmluvy (ak je uzatvorená) a/alebo týchto Všeobecných obchodných podmienok. Na zodpovednosť Zmluvných strán za škodu a náhradu škody sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, ak ďalej nie je uvedené inak.
  15. RIEŠENIE SPOROV
    1. Zmluvné strany sa týmto zaväzujú, že vynaložia všetko úsilie k urovnaniu všetkých sporov vzniknutých zo Zmluvy na poskytnutie Služby, Kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a Používateľom, Zasielateľskej zmluvy (ak je uzatvorená) a/alebo týchto Všeobecných obchodných podmienok a/alebo v súvislosti s nimi zmierlivou cestou.
    2. Ak Používateľ, ktorý má postavenie spotrebiteľa, nie je spokojný so spôsobom, akým Poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že boli porušené jeho práva, má možnosť obrátiť sa na Poskytovateľa so žiadosťou o nápravu e-mailom: info@silencia.sk alebo písomne na adresu sídla Poskytovateľa. V prípade, že Poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo ak na ňu neodpovie do tridsiatich (30) dní odo dňa jej odoslania Používateľom, má Používateľ, ktorý je spotrebiteľom, právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov v súlade so Zákonom o ADR. Počas alternatívneho riešenia sporov Používateľ - spotrebiteľ spolupracuje so subjektom alternatívneho riešenia sporov v záujme rýchleho vyriešenia sporu.
    3. Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu je možné podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o ADR. Na podanie návrhu môže Používateľ súčasne využiť̌ formulár, ktorého vzor je dostupný́ aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
    4. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).
    5. Používateľ, ktorý je spotrebiteľ, je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov, na ktorý sa obráti. V prípade cezhraničného sporu má Používateľ - spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.
    6. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú́ inšpekciu je Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava, Odbor výkonu dozoru, e-mail: ba@soi.sk, a pre alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov: Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, e-mail: ars@soi.sk, adresa internetovej stránky: https://www.soi.sk/.
    7. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika Tel.: +421 905 528 477, e-mail: ECCNET-SK@ec.europa.eu je kontaktným miestom podľa nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online). Na podanie sťažnosti na služby poskytované Poskytovateľom a vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporov je možné využiť aj online platformu zriadenú Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  16. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    1. Pre tieto Všeobecné obchodné podmienky je rozhodné právo Slovenskej republiky s vylúčením aplikácie kolíznych noriem. Spory vzniknuté na základe alebo v súvislosti týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami majú právomoc rozhodovať súdy Slovenskej republiky, pričom Používatelia, ktorí sú spotrebiteľmi, môžu žalovať Poskytovateľa aj na súdoch členského štátu Európskej únie, v ktorom má spotrebiteľ bydlisko.
    2. Pokiaľ sa niektoré ustanovenie/ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok stane neúčinným alebo neplatným, nemá táto skutočnosť vplyv na platnosť a účinnosť ostatných ustanovení týchto obchodných podmienok, okrem prípadov, ak by dotknuté ustanovenia boli vzájomne neoddeliteľné. Používateľ a Poskytovateľ sa v tom prípade zaväzujú nahradiť neúčinné ustanovenie účinným ustanovením a neplatné ustanovenie platným ustanovením, a to tak, aby čo najlepšie zodpovedalo pôvodne zamýšľanému obsahu a účelu neúčinného a alebo neplatného ustanovenia. Do doby nahradenia podľa prechádzajúcej vety týchto Všeobecných obchodných podmienok platí príslušná právna úprava všeobecne záväzných právnych predpisov.
    3. Všeobecné obchodné podmienky platia na zmluvný vzťah medzi Používateľom a Poskytovateľom v znení uvedenom na internetovej stránke Poskytovateľa v deň vytvorenia a odoslania Objednávky, pokiaľ nie je medzi Zmluvnými stranami písomne dohodnuté inak. Poskytovateľ zašle v elektronickom formáte .pdf platné a účinné vyhotovenie Všeobecných obchodných podmienok, s ktorými sa Používateľ mal možnosť oboznámiť na internetovej stránke Poskytovateľa a s ktorými vyslovil súhlas pri registrácii Používateľského konta, resp. pri prihlásení sa do existujúceho Používateľského konta zaškrtnutím príslušného zaškrtávacieho poľa, a to spolu s potvrdením registrácie Používateľského konta, najneskôr však spolu s potvrdením Objednávky, na e-mailovú adresu Používateľa uvedenú pri registrácii Používateľského konta.
    4. Odoslaním žiadosti o registráciu Používateľského konta, resp. prihlásením sa do existujúceho Používateľského konta Používateľ potvrdzuje, že sa so Všeobecnými obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a akceptuje bez výhrad všetky ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň potvrdenia registrácie Používateľského konta zo strany Poskytovateľa Používateľovi, resp. v deň prihlásenia sa Používateľa do existujúceho Používateľského konta za účelom vytvorenia a odoslania Objednávky.
    5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke Poskytovateľa, pričom zmenené Všeobecné obchodné podmienky sa neuplatnia na právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Používateľom, ktoré vznikli pred zverejnením upraveného znenia Všeobecných obchodných podmienok na internetovej stránke Poskytovateľa.
    6. Poskytovateľ má právo meniť, inovovať a inak upravovať Služby poskytované prostredníctvom Flomoni.sk a/alebo Spomínam.sk bez predchádzajúceho upozornenia Používateľov, ako aj bez ich súhlasu.
    7. Poskytovateľ nie je vo vzťahu k Používateľovi viazaný žiadnymi kódexami správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
    8. V prípade, ak je Zmluva o poskytnutí Služby, Kúpna zmluva medzi Poskytovateľom a Používateľom, alebo Zasielateľská zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
    9. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná prostredníctvom elektronickej pošty. Používateľ doručuje Poskytovateľovi korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú v týchto Všeobecných obchodných podmienkach. Poskytovateľ doručuje Používateľovi korešpondenciu na e-mailovú adresu uvedenú pri registrácii Užívateľského konta.
    10. Na vzťahy neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku, Zákona o elektronickom obchode a ďalších príslušných právnych predpisov. Ak nie je zmluvnou stranou spotrebiteľ, a ide o poskytnutie Služby za účelom podnikania, riadia sa zmluvné vzťahy výslovne neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ustanoveniami Obchodného zákonníka.
    11. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 1.6.2024